Oferte ANTEC pentru Administrația Publică

ANTEC sprijină autoritățile locale prin actualizarea strategiilor de dezvoltare, digitalizare și reorganizare instituțională, pentru o administrație modernă, eficientă și orientată spre comunitate.

01

Consultanță pentru Dezvoltarea Locală Modernă și Finanțabilă

Oferim sprijin și consultanță pentru a actualiza strategiile locale, astfel încât comunitățile să acceseze fonduri, să își prioritizeze investițiile și să răspundă realist noilor provocări.

02

Soluții pentru Digitalizarea Administrației Publice

Sprijinim primăriile să își modernizeze structurile, să adopte soluții IT&C și să implementeze servicii publice online pentru o administrație transparentă, eficientă și conectată la comunitate.

03

Servicii de Reorganizare a Instituțiilor Publice Locale

Oferim consultanță pentru optimizarea structurilor administrative, eficientizarea resurselor și pregătirea instituțiilor publice pentru digitalizare și guvernanță modernă.

Sediu social: Bld Carol I nr. 45, sector 2, Bucureşti 

Punct de lucru: Calea Văcăreşti nr. 207, bloc 85B, parter, sector 4, Bucureşti.

C.I.F. 18694800/24.05.2006

Tel: +40 721 042 381

Email: managementantec@gmail.com